15 Ağustos 2018 Çarşamba

Mim - Yaz Abur Cuburu #2018

Helloo everyone! Öneri Makinesi "Yaz Abur Cubur'u" diye bir mim başlatmış. Sakura da bu akımda beni mimlemiş. Çok memnun olduuum :) Hemen bende favori şarkılarımı sizlerle paylaşayım çok da geç olmadan :)

1. Yazın çıkan çok sevdiğim sanatçıdan/gruptan bir şarkı;
Edis, yeni çıkardığı albümüyle harika çıkışlar yaptı. Kıbrıs'ta bir konserine de gitmiştim. Tek kelimeyle harikuladeydi. Gerek şarkıları olsun gerekse dans ve koreografileri müthişti. Hayranlıkla onu izlemiştim. Bütün şarkıları çok güzel ama içlerinden birini seç diyecek olursanız. Yalan şarkısını seçerim :)


2. Bu yaz en yeni keşfim;
La Casa de Papel | My Life Is Going On - Cecilia Krull. Şu sıralar çok ünlü bi dizi olan La Casa de Papel dizisinin bir şarkısı. Diziyi hiç izlemememe rağmen bir gün karşıma çıktı ve çıkış o çıkış. Ezberledim neredeyse şarkıyı. Çok iyi olmuş bu şarkı sayesinde de diziyi izlemeye başlayabilirim. Hadi hayırlısı :p


3. Bu yaz sürekli dinlediğim bir şarkı;
Calvin Harris, Dua Lipa - One Kiss. Dua'cım yine dilimden düşmüyosun tatlım. Herkes de bilir bu şarkısını. O zaman One Kissss'liyoruz :p 


4. Bu yaz en çok duyduğum şarkı/albüm;
Tabiiki de Drake - In My Feelings. Her yerde karşıma çıkan bu şarkı. Hatta ve hatta şu arabadan inip dans ederek giden akım yok mu bu şarkıyla işte ta kendisi. Artık suyu çıktı he yapmasanız :p

 


5. Bu yaz eski de olsa dinlemekten vazgeçemediğim şarkı;

Mark Eliyahu - Journey. Bu şarkıyı bana ablam çok önceden önermişti. Şarkı eski olsa da hala dinlettiriyor kendini. Ayrıca bu tür şarkıları dinlemeyi çok severim. Beni çok başka yerlere götürür. Kendim keman da çalıyorum. Daha fırsatım olmadı bunu kemanla çalmaya ama deneyeceğim :))


6. Bence bu yazın en favori hiti;
Amy Shark - I Said Hi. Kızımız şarkıyı çook da güzel yorumlamış :p Ben çok beğendim. Özellikle yolda yürürken kulaklığına da bu müziği verdin mi harika oluyor. Dinlemediyseniz bi dinleyin derim :)


7. Benim bu yazımı anlatan şarkı;
Simge - Ben Bazen. Bu yaz da beni bu şarkı yansıttı sanki. Bazen müziği kapatsam bile beynimde çalıyor gibi. Susturamıyoruz. Güzel şarkı. :)


Sıra mimleme kısmına geldik. Ben dee Mavi Gökyüzünün Elleri ni mimliyorum. :)

15 yorum:

  1. La Casa de Papel'den sonra takmıştım bende my life is going on'a. Keyifli bir yazı olmuş emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Geçen gün haberlerde gördüm dizinin şarkısının yeni bir versiyonunu üçüncü sezonda kullanılacakmış ve Burak Yeter'inkini seçmişler.

    One Kiss ve In my feelings (dansıyla) en çok çalınan şarkılar gerçekten.

    İyi ki yapmışsın, teşekkürler :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaay canınaaa onun da müptelası oluruz kesin 😝
      Ben teşekkür ederim 🤗

      Sil
  3. Albatrooos çok güzel bir liste olmuş, hep orada burada duyduğum ama adını bilmediğim şarkıların adını öğrenmiş oldum sayende, teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  4. Şarkı seçimlerin çok güzelmiş, beni mimlediğin içinde teşekkür ederim, vakit bulunca yapacağım, seni de son yayınladığım mim var ya ona mimliyorum haberin olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ayyy heyecanlandım hemen bakıyorum :))

      Sil
  5. heeey ne güzeeel hepsini dinliycem şarkı önerileri bayılırım. heey bir kıbrıs yazın gözüküyor ama sildin mi kiii yok burdaaa :) gezmeye gitmişsin herhaldesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet yazıyordum yarım kalmıştı. Şimdiii paylaştıım. Açıp okuyabilirsiiiin :):)

      Sil
  6. şarkılar harika tam benlik :) takip etkinliğinden geliyorum beklerim.

    YanıtlaSil
  7. Drake en iyileri bence. Çok güzel bir liste yapmışsın. Blogger'a hoş geldin bu arada ♥

    YanıtlaSil
  8. Hiçbirini bilmiyorum; ama tek tek dinleyeceğim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil