14 Kasım 2018 Çarşamba

Sorularım ve Ben - Mim


Okul yoğunluğumdan dolayı çok sık giremediğim için mimlendiğimi de biraz geç fark ettim. Sakura  beni mimlemiş. Teşekkür ediyoruum :) Hemen soru ve cevaplara başlayayım.


  • Sihirli değnek elinizde... İlk olarak ne yapmak isterdin? 
İlk olarak sevdiklerimin sağlıklı olmasını, asla zarar görmemesini ve ölümsüz olmayı isterdim.

  • Hangi çizgi filmdeki karakter olmak istersin?
Tabii ki Bugs Bunnyyyy! "Naber cınıms? Nası gidiyo cınıms?" :D

  • Geçmişi değiştirme imkanın olsaydı neyi değiştirmek isterdin?
Birçok şey var gibi aslında ama galiba Kıbrıs'ta okumak yerine İstanbul'da okumayı tercih ederdim.
 

  • Tarihte hangi zamanda hangi olayın içinde olmak istersin?
Hımm.. Güzel bir soru. Sanırım Rönesans Döneminde olmak isterdim. 

  • Görünmez olmak mı yoksa insanların düşüncelerini okumak mı?
İkisini de çok isterdim ama bir seçme hakkımız varsa eğer. Ben görünmez olmayı tercih ederdim. Çünkü insanların düşüncelerini hep okudukça bir yerden sonra delirebilir insan bence.

  • Bir ünlü ile tanışacaksın. Kim olmasını istersin?
Daniel Radcliffe ile tanışmayı çok isterim.

  • Eğer insan olmasaydın ne olmak isterdin?
Eğer bir insan olmasaydım Albatros olmayı isterdim :)


Çok keyifli bir soru-cevap oldu. İsteyen herkes yazabilsin diye ben de herkesi mimliyorum o zaman :)

15 yorum: