15 Temmuz 2018 Pazar

Neden mi Albatros?


Hep bi gezi peşindeyim. Nerede gezmek varsa ben oradayım. Arkadaşlarım hep söyler, bi gün de yerinde dur diye. Ne yapayım çok seviyorum gezmeyi. Bu yüzden hep bir kuş olmak istemişimdir. Daha hızlı daha çabuk gidebilmek, daha çok yer görebilmek için. Bu yüzden kendime de Albatros adını verdim. Albatros kuşu asilliği ile beni her zaman etkilemiştir. Açık denizlerde süzülerek gitmesi hayran olunası. Biraz da beni yansıtıyor sanki. Ben de sizlere Albatros gibi gezip gördüğüm başımdan geçen güzel, ilginç, enteresan şeyleri Albatros'un Günlüğü'nde sizlerle paylaşacağım. Aranıza gelmekten hoşnut oldum. E hadi o zaman ne duruyoruz başlayalım. :)

28 yorum:

  1. Aramıza hoşgeldin! Yazılarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. aramıza hoşgeldiiiin. annat madem tımams gezilerinii. albatros da ne güzel bir kuş ki yaaa :) bir de şarkısı vaar. albatros-fleetwood mac. blogunun şarkısı olsuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bu içimi ısıtan sıcak karşılamayla çook mutlu oldum :) Artık blogumun şarkısı da oldu çok teşekkür ederiiim :))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Yaaa çok sevindirik oldum 👅 şu aralar gezmekten çok yoğunum güzel yerlerin müptelası olduğumdan bi yazamadım gezimden dönüşte hemen sizinle baylaşıciiim :))

      Sil
  4. Aramıza hoşgeldinn :D Yazılarınızı okumaktan keyif duyacağımı hissediyorum. :D
    Deep sağolsun güzel bir blog daha keşfettim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ettim :D Deep’e de minnettarım :)

      Sil
  5. İyi şanslar ve başarılar!

    YanıtlaSil
  6. Aramıza hoş geldin (: Bol bol yazman temennilerimle (:

    YanıtlaSil
  7. Aramıza hoş geldin gezgin, bende çok severim Gezmeyi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa o zaman birbirimize gezdiğimiz yerleri önerebiliriz çok mutlu olurum :)

      Sil
  8. Xoş gəldin, bol yazılar arzu edirəm. Bu arada mənim bloguma da gözləyirəm https://kelimeleringucu1.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
  9. Hoş geldin blog mahallemize.. Takibe aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduuğm :) bende sizin kitap tavsiyelerinizden çok faydalanıcam gibi görünüyor hihih :)

      Sil
  10. Hoşgeldiniz..Bol yazmalı,okunmalı,yorumlamalı,uzun ömürlü, olsun sayfanız :)

    YanıtlaSil
  11. Albatros çok hoş bir nickname.. uzun soluklu uçuşlar ve bol geziler diliyorum size :)

    YanıtlaSil